Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~skorwik | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin adres zarejestrowany27.01.2008 @13:09:51 ostatnio na stronie27.02.2014 @18:32:17

wystawie kazdemu - REWELACJE - za skromna opłata 5 zl buehe





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6830764
digarty293 komentarze606 posty na forum64

komputer / sprzęt
Moja EOSIA

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Synthesizer    05.04.2009 @21:20:15
A, to dzięki za info. Szczerze to przymierzam/przymierzałem się do kupna jakiejś automatycznej 50tki, niestety na 1.4 mnie nie stać, więc najlepszym wyborem zdawało mi się być 1.8. No ale w takim razie chyba się nie skuszę.
~Rimini    05.04.2009 @18:10:09
nietrzęsąca się ręka:P
_______
~joannamariak    05.04.2009 @17:28:54
dziękuję pięknie
_______
go fix my head, create some wealth
~Synthesizer    05.04.2009 @17:19:29
właśnie miałem pytać o tego Canona 50mm 1.8. Masz mk1 czy mk2? Jak wypada ostrość na pełnej dziurze?
~Synthesizer    05.04.2009 @17:14:56
teraz tak robię, 95% zdjęć na sesjach naświetlam Heliosem
~Synthesizer    05.04.2009 @17:11:14
dzięki wielkie lekko przymknięty Helios to żyleta, ale na pełnej dziurze też daje radę :D
~Rimini    20.03.2009 @16:18:42
oj tego Ci nie powiem bo nie zwracam na to uwagi jak robię
_______
~Rimini    19.03.2009 @21:47:11
heh miłej zabawy u mnie póki co zima wróciła więc krzaki zasypane
_______
~lelevel    14.03.2009 @14:32:27
własnie o to chodzi że nie hdr, taka mgła była fajna ponad miastem przez co wyszedł taki efekt
_______
>>Mam Zasady Nigdy Tego Nie Kryję..To Zasady Według Których Żyję <<
~Rimini    14.03.2009 @14:10:17
najwyższy czas śnieg topnije więc zabawę czas zacząć
_______
~Rimini    20.02.2009 @20:57:49
helios 58mm i tak z pierścieniami
_______
~Caprys    18.02.2009 @14:57:14
wstrzymałam oddech
~Synthesizer    11.02.2009 @12:01:47
Dzięki
szczerze to już nie pamiętam, ale wiem że wtedy często przymykałem go gdzieś do 4-5.6, ale na pełnej dziurze też robiłem.
~themaju    09.02.2009 @21:00:55
zapewqne tak, ale wiesz większość moich zdjęć są czarnobiałe i tak próbuje odejść trochę od tego
~Alias    05.02.2009 @10:56:54
taak? oo...daj mi w pw jakiegoś cynka na to xD
~Alias    04.02.2009 @14:44:55
zgadzam się z tym "jupi" ^^
~favola    24.01.2009 @13:31:43
mozliwe ze skaner przetwarza jakos plik. ale sprobuj w photoshopie z poziomami. skany maja to do siebie ze trzeba je jednak podkrecic troszke. pozdrawiam
_______
Każda decyzja ma swoją cenę
Każdy bóg ma swoje niebo,
Każdy sen ma swoje miejsce
Do momentu kiedy będziesz o nim śnić
~Alias    27.12.2008 @21:03:50
kurcze,nie powiem Ci bo nie wiem sam...
wyrzuciłem pudełko zaraz po zakupie
praktycznie i nie pamiętam nazwy tego filmu : /
~themaju    06.12.2008 @12:03:23
No żebyś wiedział. w Sumie to pierwsze zdjęcia, z których jestem zadowolony jeżeli chodzi o ostrość tym obiektywem
~themaju    06.12.2008 @00:31:11
Pancolar 1.8 50mm pod m42 z adapterem
~dlugierzesy    04.12.2008 @21:54:57
wstawaj wstawaj !
_______
if you want me, satisfy me...
~dlugierzesy    15.11.2008 @22:49:04
ja Ci dam zaraz ręce do góry ty ty ;]
_______
if you want me, satisfy me...
~Chaotycznie    10.11.2008 @09:56:27
te schody to w którymś bloku na polnej xd
~ellenjane    24.10.2008 @15:47:19
dzieki
~dajryjka    17.10.2008 @12:26:00
w bw też ładnie ale do tego typu klimatów bardziej pasuje mi kolorek
pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt